DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Bu Forum Definecilik Harici Konulardada, Siyasi Konulara Girmeden, Saygı ve Sevgi Çerçevesinde Konular Açabileceğiniz Bölümdür...

Moderatörler: SeRHaT21, OzaN, MaTRaX, MustanG, SEYRANİ

Kullanıcı avatarı
sadece_altan
Mesajlar: 163
Kayıt: 07 Haz 2009, 13:12
Konum: çanakkale

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen sadece_altan » 09 Ağu 2009, 02:36

Arkadaşlar bunlara üç harfliler demek daha iyi olduğu söleniyo. bunların olduğunu yada bi takım güçleri olduğunu inkar etmek dini inkar etmek gibi bişeydir kur'an da da yazılıdır bunların oluşu. Ben her türlüsüne inanırım hatta 2 kez seans düzenleyerek çağırıp muhattap olmuştuk arkadşlarla ve defineci bi arkadaşıma müslüman mezarı kazdığı için ( o da biraz fazla ileri gitmiş müslüman mezarlığında ne aradıysa :)) ismini yazarak "sen lanetlisin", "ölüm sana yakın" , öl, geber, gibisinden kelimeler söylüodu. Hakkımızda önceden planlanmış ama bizim bilmediğimiz şeyleri söyleyebiliyorlar fakat define konusunda denemedik hiç çünkü bu tür şeyler sormanın onları kızdıracağı söyleniyor. Define ararken karşımıza çıkmlarınıda onların yaşam alanlarına bulunmamıza ve gece karanlığında çalışmamıza bağlıyorum. Bi arkeolog arkadaşımada bu konuyu açtım, bunların defineleri altını sahiplendikleri falan söylenio madem öyle sizin karşınıza nie çıkmıo bunlar ? yada çıkıomu? diye sordum. aldığım yanıt çok ilginçti. Bir gece kazı alanında şantiyyede uyurlarken bi düğün sesi duymuş, dağın başında ne sesi bu ne düğünü die çıkmış bakmaya ne insan var ne bir iz ama davul zurnalar sesler müzikler hey hey hop hop falan sesler yükseliomuş buda anlamış bunların olduğunu korkup içeri girmiş bi büyüğüne söylemiş ve umursamayıp yatarsak giderler demiş ve nitekim bi süre sonra sesler kaybolmuş. Bi başka akşam gecenin karanlşığında bi kadın ağlaması haykırışı falan yükseliş arkadaşım yanındakine "abi kadını kaçırıyorlar tecavüz edecekler glb baksana feryada die söylemiş kazmayı küreği kapmış ortalıkta insan arıo bakıo kimseler yok kadın bağırıyo yine imdat yardm edin fln ses uzaktan gelio ama yine kimseler yok büyüğü dio yine gitme bunlardır. buda geri dönüo bi bakıo bu kez aynı kadının sesi kahkahalarla gülüyo. Bir keresindede aynı odada ranzanın üstünde yatan arkadaşını alttaki arkadaşı uyandırıyor ...... beni tuvalete götürsene dışarı die bu tmm dio aşağı bi iniyo ranzadan bi bakıo altta arkadaşı mışıl mışıl uyuyo tabi bi korku bi panik, anlıolar olayın üç harflilerden kaynaklandığını. Yani demek istediğim arkeologlar gündüz çalıştıkları için herhangi biriyle karşılamşmıolar herhangibi tepki almıolar fakat geceleri onlarında başına gelio bu yüzden o arkadaşım "GECENİN ŞERRİNDEN GÜNDÜZÜN HAYRI İYİDİR." geceleri pek çıkmayın iş yapmayın diyor. Tabi kaçak kazı yada defineciliğe sonuna kadar karşı ve banada hep yasal çerçevede ilerlersem muhattap olup yardımcı olacağını söylüyor. Kaçak kazıya ve tarihi yerleri tahrip etmeye karşıyız. Kaçakçılığa hayır kampanyasıda başlatmış olalım bu vesileyle :) Allah herkese en kıymetli defineleri nasip etsin...
Fesatlar kapıma vardılar ellerinde güllerle,
İşlerine gelmediğinde saldırdılar aynı güllerin dikenleriyle...




http://www.definem.org Ana Sayfamızdaki Define İşaretlerimize Yorumlarınızı Bekliyoruz.

Lütfen Facebook Sayfamıza Katılarak ve Arkadaşlarınıza Önererek Destek Veriniz...

http://www.facebook.com/Definem.org

Kullanıcı avatarı
MustanG
YÖNETİM
YÖNETİM
Mesajlar: 1066
Kayıt: 26 May 2009, 03:08
Konum: Bursa
İletişim:

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen MustanG » 09 Ağu 2009, 03:23

Öncelikle var diyenlerin, yok diyenlerin yani karşıt görüşlülerin bir arada saygı çerçevesinde fikirlerini beyan etmeleri beni sevindirdi. Bu şekilde bir forum olmaya devam edelim arkadaşlar.

Benim fikirlerime ek olarak belirtmek istediğim, cinler var evet, İslama görede var, arazide denk gelmedim, ama cincilikle ve cinlerle alakası olmayan, çok güvendiğim, okumuş kültürlü bir kaç arkadaşımdan doğru bilgiler aldığımı umuyorum. Akşam ezanından sonra ilginç olaylara denk geldikleri oluyormuş. Ama akşam ezanından önce hiç ama hiç ilginç bir olaya denk gelmemişler. Bu bilgiyi aldığım abinin birisi jeofizik mühendisidir, onlarca resmi kazıyada katılmıştır, sadece akşam ezanından sonra garipliklere şahit olmuş. Ezan okunduktan sonra cep telefonu kapalı olduğu halde evden aranıyormuş. Üstelik evdede kimse yokmuş. Yine bir diğer abimiz jeologdur ve öğretim görevlisidir bir üniversitede. O abide akşam ezanından sonra garip garip olaylara şahit olmuş. Bir çalılıkta garip garip sesler duymuş ve köpeklerin kavgası gibi bi gürültü olmuş ama çalılığın etrafını sardıkları halde hiçbirşey görememişler, gürültüde kesilmemiş ve orayı hemen terketmişler.

Benim inandığım şey bazen onların yaşam alanlarında kazılar yapmak zorunda kalabiliriz ve böyle olaylara şahit olabiliriz. Bunlara inanıyorum. Bu olaylar bizi korkutmasın, defineyle alakası yok, o bölgede gündüz çalışma imkanı varsa gündüz yapın hiçbirşey olmayacağını iddia ediyorum. Akşam yapmak zorundaysanızda samimi, dürüst bir insan, hoca olmasına gerek yok, bilinen dualarla oradaki insanları koruyabilir. Ama hoca olarak bilinen iyi insanlarda kazılarda bizlere yardımcı olabileceklerse, gelip böyle alanlarda Kuranı Kerimi Açar kazı sırasında okurlar, kimseyede birşey olmaz. Yok ben cinleri görüyorum şuan, yok onlarla savaşıyorum, yok beni çok zorluyorlar, yok definenin yerini kaydırdılar, bunlar cinci hocaların klasik yalanlarıdır, fiyatı artırmak için verdikleri mücadeledir. İyi bir hoca gelir duasını okur, Allah'ın duasını okurkende hiçbir cin gelip o insanı sıkıp bunaltamaz, Allah'tan güçlü, Allah'ın kelamından güçlü bir varlık yoktur. Saygılar sunuyorum.
Sitemizde Sunulan Bilgiler, Tavsiyeler ve İşaretlere Yorumlar Yasal Kazı Yapacağınız İçindir ve Yasal Kazı Yaptığınızı Varsayarak Paylaşılmıştır, Lütfen Kaçak Kazı Yapmayalım


Sen hakka tevekkül kıl
Tefviz et rahatı bul
Sabreyle ve râzı ol
Mevla görelim neyler
Neylerse güzel eyler...

Kullanıcı avatarı
arkeolog3407
Mesajlar: 61
Kayıt: 17 Tem 2009, 18:24

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen arkeolog3407 » 09 Ağu 2009, 09:34

JOVİYANUS bu havas ilminin bir kitabını biraz okumuştum cinler ve büyüler di zannedersem fakat basit bişey değil orda cinlerle konuşmayla ilgili çağırmayla ilgili bazı dualar falan vardı

Kullanıcı avatarı
sadece_altan
Mesajlar: 163
Kayıt: 07 Haz 2009, 13:12
Konum: çanakkale

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen sadece_altan » 09 Ağu 2009, 11:57

üç harfliler akşam ezanından sonra serbest kalıp sabah ezanında yerlerine dönmek zorundalarmış bu yüzden akşam ezanından önce işi bitirip sabah ezanından sonra başlamak mantıklı. Bizim çağırıp muhattap olduğumuz 3 harfli de sürekli " sabah ezanından önce gitmem lazım" deyip duruyordu. Ama gündüz çalışılamayacak bir yerdeysek gece çalışıyorsak bizi rahatsız etmemeleri için (aslında biz onları rahatsız ediyoruz:)) Ayet-el kürsî, Nas, Felak, Cin sûresi vs sureleri okuyarak veya MustanG abimin dediği gibi imanı kuvvetli parada gözü olmayan bir hoca yardımıyla işimize devam edebliriz.
Fesatlar kapıma vardılar ellerinde güllerle,
İşlerine gelmediğinde saldırdılar aynı güllerin dikenleriyle...




http://www.definem.org Ana Sayfamızdaki Define İşaretlerimize Yorumlarınızı Bekliyoruz.

Lütfen Facebook Sayfamıza Katılarak ve Arkadaşlarınıza Önererek Destek Veriniz...

http://www.facebook.com/Definem.org

indiana_jons
Mesajlar: 89
Kayıt: 27 May 2009, 23:41

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen indiana_jons » 09 Ağu 2009, 18:50

sadece_altan yazdı:üç harfliler akşam ezanından sonra serbest kalıp sabah ezanında yerlerine dönmek zorundalarmış bu yüzden akşam ezanından önce işi bitirip sabah ezanından sonra başlamak mantıklı. Bizim çağırıp muhattap olduğumuz 3 harfli de sürekli " sabah ezanından önce gitmem lazım" deyip duruyordu. Ama gündüz çalışılamayacak bir yerdeysek gece çalışıyorsak bizi rahatsız etmemeleri için (aslında biz onları rahatsız ediyoruz:)) Ayet-el kürsî, Nas, Felak, Cin sûresi vs sureleri okuyarak veya MustanG abimin dediği gibi imanı kuvvetli parada gözü olmayan bir hoca yardımıyla işimize devam edebliriz.

kardeşim sen çok yanılıyorsun inanma diyoruz hala düz mantık kulaktan duyma şeylerle buraya yazıyorsun yazık vallahi yazık sizlere Allah akıl vermiş mantık vermiş insanlara kainatta en üstün varlık olarak yaratmış bizleri nasıl inanıyorsunuz bu hurafelere

Kullanıcı avatarı
sadece_altan
Mesajlar: 163
Kayıt: 07 Haz 2009, 13:12
Konum: çanakkale

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen sadece_altan » 09 Ağu 2009, 19:16


Youtube


Burada forumda belkide yaşı en genç (24) kişilerden olduğumu düşündüğümden herkesi benden büyük ve abim gibi görüyorum. indiana_jons abim düz mantık gidiyorsun diyorsun, yazdıklarımı saçma buluyorsun o zaman link verdiğim videoyu izlemeni öneriyorum. Bizzat kendim çektim ve oradakilerden biride benim. Bunlar olmasadı ve muhattap olmamış olsaydık bu fincan nasıl hareket ediyor ve sorduklarımıza cevap verebliyor? Demekki geceleri kazı dolaştığımız yada kazı yaptığımız alanlardada varlıklarını sürdürüyorlar ve rahatsız etmememiz için bir şekilde karşımıza çıkıyorlar seslerle, yılan görüntüsü, köpek vs . videoyu izlemeni öneririm saygılar
Fesatlar kapıma vardılar ellerinde güllerle,
İşlerine gelmediğinde saldırdılar aynı güllerin dikenleriyle...




http://www.definem.org Ana Sayfamızdaki Define İşaretlerimize Yorumlarınızı Bekliyoruz.

Lütfen Facebook Sayfamıza Katılarak ve Arkadaşlarınıza Önererek Destek Veriniz...

http://www.facebook.com/Definem.org

Kullanıcı avatarı
MustanG
YÖNETİM
YÖNETİM
Mesajlar: 1066
Kayıt: 26 May 2009, 03:08
Konum: Bursa
İletişim:

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen MustanG » 09 Ağu 2009, 19:44

Altanım, çatal karam, çingenem, çanakkale sorumlum :) bence bu cin çağırma işlerini bırakın, çünkü musallat olma durumları olabiliyormuş, bi musallat olurlarsa sana, ondan sonra yanıma gelirsin ki üfleyeyim düzelesin.

İndiana kardeşim, cinlerin varlığını ve insanlara bazen esrarengiz olaylar şeklinde görünebileceğini inkar edemeyiz. Senin kızgınlığını anlıyorum, sende benim eski halim gibisin, biz cinlere yada varlığna kızgın değiliz, cinleri kullanıyorum, definenin yerini biliyorum, cinlerim orada büyük para var dedi, benim cinlerim sizi korur rahat rahat kazı yapın v.s tarzında cinlerle birşey yapamayacağı halde ve asla başarı sağlayamadığı halde, definecilerden gelecek üç beş kuruşun peşine düşen cinci hocalara kızgınız. Ki bu adamlar gerçekten definenin yerini cinlerden öğrenebilseler, güzelim tarih kokan anadoluda tüm cinci hocalar köşe olurdu ve definecilerle asla işbirliği yapmazlardı. Kimseye ne parayla ne parasız yardım etmezlerdi.

Ben yine söylüyorum, cinler vardır, arazidede denk gelebilir bize, başka bir yerdede, ama bunun defineyle alakası yoktur. Yani altını sahiplenmesi falan hiç gerçekçi değil. Sadece defineciler başarısız olduklarında böyle bir yalana başvuruyorlar, yada cinci hocaların dediği cıkmadıgında sahipli altındı kaydı diyorlar. Biz bu yalanlarla büyüdük. Benim babam avcıydı ve geceleri ıssız adada onlarca ateş yakıldığını v.s. görüyordu. Yani arazide esrarengiz olaylara şahit oluyorlardı geceleri, babamın vuracağı bir yeşil ördeğimi sahiplenmişti cin ? Hayır, cinlerin mekanı arazidir, harabelerdir, v.s. dir. Biz akşam ezanından sonra Altanımın dediği gibi onları rahatsız ediyoruz, onlar bizi değil. Varsa ben çok iyi dua okurum, parada almam, cinlerle karşılaştığınız yerde gelir Kuran okurum, birşey çıkarsada paylaşırız v..s diyen hoca bu hocalarla dualar eşliğinde kazı yapmanızın hiçbir sakıncası yok, hatta güzelde olur. Ama ben definenin yerini biliyorum, benim cinlerim oradaki cinleri kovar v.s. tarzında hocalardan uzak durmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Ben 11 metre kazmış adamın hocanın lafıyla, ne oldu ? cinler malın yerini değiştirdi :) Hadi be..! Hadi maddeye hükmettiler diyelim, ne oldu bu malın yeri ? Boşluğunu bile bulamadık :)
Sitemizde Sunulan Bilgiler, Tavsiyeler ve İşaretlere Yorumlar Yasal Kazı Yapacağınız İçindir ve Yasal Kazı Yaptığınızı Varsayarak Paylaşılmıştır, Lütfen Kaçak Kazı Yapmayalım


Sen hakka tevekkül kıl
Tefviz et rahatı bul
Sabreyle ve râzı ol
Mevla görelim neyler
Neylerse güzel eyler...

emrahgul
Mesajlar: 19
Kayıt: 13 Tem 2009, 15:28

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen emrahgul » 10 Ağu 2009, 20:48

hepinizden özür dileyeerek lütfen yanlışımı düzeltin.
En’âm Sûresinin 128 . Ayetinde
Onların hepsini bir araya toplayacağı gün şöyle diyecektir: “Ey cin topluluğu! İnsanlardan pek çoğunu saptırıp aranıza kattınız.” Onların insanlardan olan dostları,
“Ey Rabbimiz! Bizler birbirimizden yararlandık ve bize belirlediğin süremizin sonuna ulaştık” diyecekler. Allah da diyecek ki: “Allah’ın diledikleri (affettikleri) hariç, içinde
ebedi kalmak üzere duracağınız yer ateştir.” Ey Muhammed! Şüphesiz senin Rabbin hüküm ve hikmet sahibidir, hakkıyla bilendir. Hicr Sûresinin 27 . Ayetinde
Cinleri de daha önce dumansız ateşten yaratmıştık. Zâriyât Sûresinin 56 . Ayetinde
Ben cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım. daha kuran-ı kerimde pek cok ayet var birde arazide cin meselesi var bunu size şöyle aciklamak isterim cinler yer altına saklanan ne olursa olsun ustunden yarım asırdan az süre dahi geçse sahiplenirler ve korurlarmis bazi bilgilere bu siteden ulaşabilirsin http://yukarikayalar.wordpress.com/cate ... -hakkinda/

indiana_jons
Mesajlar: 89
Kayıt: 27 May 2009, 23:41

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen indiana_jons » 11 Ağu 2009, 20:49

sadece_altan yazdı:
Youtube


Burada forumda belkide yaşı en genç (24) kişilerden olduğumu düşündüğümden herkesi benden büyük ve abim gibi görüyorum. indiana_jons abim düz mantık gidiyorsun diyorsun, yazdıklarımı saçma buluyorsun o zaman link verdiğim videoyu izlemeni öneriyorum. Bizzat kendim çektim ve oradakilerden biride benim. Bunlar olmasadı ve muhattap olmamış olsaydık bu fincan nasıl hareket ediyor ve sorduklarımıza cevap verebliyor? Demekki geceleri kazı dolaştığımız yada kazı yaptığımız alanlardada varlıklarını sürdürüyorlar ve rahatsız etmememiz için bir şekilde karşımıza çıkıyorlar seslerle, yılan görüntüsü, köpek vs . videoyu izlemeni öneririm saygılar

kardeşim izledim ama ikna olmadım. ölüm sana yakın diyor lanetlisin diyor hala o arkadaş yaşıyormu merak ettim :):):)):) yav bu nedir nasıl öyle abuk subuk şeyler yapıyorsunuz insanları inan tanıyamıyorum.

Kullanıcı avatarı
MustanG
YÖNETİM
YÖNETİM
Mesajlar: 1066
Kayıt: 26 May 2009, 03:08
Konum: Bursa
İletişim:

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen MustanG » 11 Ağu 2009, 21:57

emrahgul yazdı:hepinizden özür dileyeerek lütfen yanlışımı düzeltin.
En’âm Sûresinin 128 . Ayetinde
Onların hepsini bir araya toplayacağı gün şöyle diyecektir: “Ey cin topluluğu! İnsanlardan pek çoğunu saptırıp aranıza kattınız.” Onların insanlardan olan dostları,
“Ey Rabbimiz! Bizler birbirimizden yararlandık ve bize belirlediğin süremizin sonuna ulaştık” diyecekler. Allah da diyecek ki: “Allah’ın diledikleri (affettikleri) hariç, içinde
ebedi kalmak üzere duracağınız yer ateştir.” Ey Muhammed! Şüphesiz senin Rabbin hüküm ve hikmet sahibidir, hakkıyla bilendir. Hicr Sûresinin 27 . Ayetinde
Cinleri de daha önce dumansız ateşten yaratmıştık. Zâriyât Sûresinin 56 . Ayetinde
Ben cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım. daha kuran-ı kerimde pek cok ayet var birde arazide cin meselesi var bunu size şöyle aciklamak isterim cinler yer altına saklanan ne olursa olsun ustunden yarım asırdan az süre dahi geçse sahiplenirler ve korurlarmis bazi bilgilere bu siteden ulaşabilirsin http://yukarikayalar.wordpress.com/cate ... -hakkinda/
Emrahgul kardeşim; paylaştığın Ayetlerdende anlaşılacağı gibi cinci diye tabir edilen cinlerle uğraşan insanlar cinlerin yoldan çıkardığı, saptırdığı insanlardır. Kötü niyetli cinlerin kölesi konumunda, ne dediklerini bilmeyen, söyledikleri herşey yalan olan (definenin yeri bile), çoğu zaman gülünç ifadeler veren, cinlerin oyuncağı olmuş insanlardır.

Ayettede belirtildiği gibi cinlerle işbirliği yapan insanlar biz onları kullanıyoruz, onlardan faydalanıyoruz, iyi şeyler yapıyoruz, büyü bozuyoruz, büyü yapıyoruz v.s. gibi ifadeler kullanırlar. Allah onların yerinin ateş olduğunu açık ve net olarak belirtmiştir. Affettikleri hariç diye bir parantez var, belki Allah rızası için birşeyler yapanlar vardır bilemeyiz, ama definenin yerinden bahseden, insanların geleceğinden bahseden, büyü yapan, uyanık cincilerin öteki dünyadaki yerinin neresi olduğu apaçık yazmaktadır.

Cinlerin varlığını kimse inkar edemez, ama uğraşanlarında ne kadar günahkar olduğunu Allah (c.c.) ayetlerinde apaçık belirtmiştir. Kimse cinlerle irtibat kurup masum olduğunu ifade etmesin. Bu insanlardan uzak durun, varsa arazide kazı sırasında korkan arkadaşlar cinlerle bağlantı kurmadan dualar okuyabilecek birisini yanında götürebilir, ama ben cinlerle görüşüyorum, konuşuyorum diyenlerin zerre kadar faydası dokunmayacaktır size. Çıkacağı varsada cincilerden medet umduğunuz için Allah böyle birşeye izin vermeyecektir, çünkü izin verdiği takdirde o cinci hocalara tapma seviyesinde sapkınlıklarla yaklaşan insan grupları olacaktır. Ben definenin yerini bulmuş bir tane hoca ne duydum ne gördüm, hepsi yalan söylüyor...
Sitemizde Sunulan Bilgiler, Tavsiyeler ve İşaretlere Yorumlar Yasal Kazı Yapacağınız İçindir ve Yasal Kazı Yaptığınızı Varsayarak Paylaşılmıştır, Lütfen Kaçak Kazı Yapmayalım


Sen hakka tevekkül kıl
Tefviz et rahatı bul
Sabreyle ve râzı ol
Mevla görelim neyler
Neylerse güzel eyler...

Kullanıcı avatarı
sadece_altan
Mesajlar: 163
Kayıt: 07 Haz 2009, 13:12
Konum: çanakkale

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen sadece_altan » 11 Ağu 2009, 23:49

bi akşam canımız sıkılıodu çağıralım dedik biraz merak birazda eğlence amaçlı çağırmıştık. O arkadaş şuan yaşıo ama işleri hiç düzgün gitmio birazda kalender bi adam çok eski muhabbetlerden cezaevine girdi seneye hazirana kadar ortalıkta yok. o zaman askere gitmeme 1 ay fln vardı askerliğim nereye düşecek die sordm stmnbl gibi bişe yazdı arkadaş istanbul die okudu başladm gülmeye yalan sölüo dedik. Bazende harflerin sırasını karıştırıp yazıyor fln sonra acemi birliği samsun çıktı acaba samsun mu demek istedi die düşündük. 2.5 ay sonra usta birliği açıklanınca bi şok yaşadım aklımın ucundan geçmezdi istanbulda askerlik yapacağım, o akşamda gülüp geçmiştik hiç ihtimal vermediğimizden. şimdi askerlik biteli 1 hafta oluyor :D
Fesatlar kapıma vardılar ellerinde güllerle,
İşlerine gelmediğinde saldırdılar aynı güllerin dikenleriyle...




http://www.definem.org Ana Sayfamızdaki Define İşaretlerimize Yorumlarınızı Bekliyoruz.

Lütfen Facebook Sayfamıza Katılarak ve Arkadaşlarınıza Önererek Destek Veriniz...

http://www.facebook.com/Definem.org

avcı456
Mesajlar: 1
Kayıt: 21 Ağu 2009, 12:04

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen avcı456 » 28 Ağu 2009, 15:48

arkadaşlar gerçektende cinler malın yerini değiştirebiliyorlar..
Eğer kendinizi okuyup üfleyerek gündüz vakti dahi kazıya başlarsanız en iyimser ihtimalle malın yerini değiştirirler ve sizde toprağın üst tabakalarının sert ve hafif taşlı olduğu halde bir yere etrafı set ve taşlı olduğu halde bir yerin boş olduğunu, boşluğun içindeki taşların pirinç tanesi gibi ufalandığını, küpün bi istikamete doğru sürüklendiğini ve sürüklendiği yönde de hafif tünele benzer bir YOL oluştuğunu, bu yoldaki taşlarında tamamının pirinç tanesi gibi ufalandığı gözlerimle gördüm :evil: ...size tavsiyem ancak böyle bir şeyle karşılaşırsanız malın kaçtığını düşünün...ama hiçbir boşluk ve herhangi bir yöne doğru giden içindeki topraklar çok yumuşak(adeta havalandırılmış gibi) ve taşlar ufalanmış tünel gibi bir şey yoksa orada mal yoktur...
hocaların sözü yalan olabilir ama definenin olduğu yerden kaçan hocaları da duydum...definenin olduğu yere kazma vurulunca boyu kıvılcım çıktığını, adamın herhalde kazmayı taşa vurdum diyip yan tarafa ikince kazma vurunca gene kıvılcım çıktığını, üçüncüyü vururken toprağın altından "vurmaaaaa" diye kuvvetli bir ses duyduklarını,bunun üzerine oradan kaçtıklarını bu işlerle uğraşan rahmetli bi büyüğüm anlatmıştı :lol: ...oda hemen hiçbir şey bulamamıştı.

Kullanıcı avatarı
SeRHaT21
YÖNETİM
YÖNETİM
Mesajlar: 1926
Kayıt: 26 May 2009, 22:52

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen SeRHaT21 » 28 Ağu 2009, 16:15

konuyu uzun zamandır takip ediyorum yazmak istemiyorum ama bişeyler yazmak gerktiğini düşünüyorum bişeyler den kasıt salla sayfa dolsun değil bazıları gibi sayfalarımız başkalarını karalama sayfalarına dönüştürmedik biz bilgi bildiğimizi öğretmek çabası içerisindeyiz neyse konuya geçelim


kardeşlerim ben bursada bir mağara içerisinde suyun altından geçerek bir odaya çıktım odadan ilerleyen el yapımı tünellerle ilerledim giderken bir çökme yaşandı girişimiz kapandı devam ettik girdik içeri dönemediğimize göre çarede yoktu ışıklarımız bitti (piller bitti) ben ora hiç bişey görmedim


ben diyarbakırda azadi kardeşimle birlikte bir tünele girdim azadi kardeş le aynı yerde hatta ondan biraz daha ileride olmama rağmen zehirlendik bende bişey yokken arkadaş çok zor durumda kaldı vücudunda yaralar oluştu v.s şimdi hoca dediki bu sihirdi yapmaya nasıl sihir bu zehir olsa ikinizde aynı olurdunuz dedi ya bırakın zehiri ilk ben hisettim o geç hisetti onun vucudu alerji yaptı benim yapmadı bu işi ayak üstü sihire bağladık maşallah

bu mübarek günlerde elimizi vicdanımıza koyalım sahtekarlardan uzak duralım definecilerde iki tür yalancı vardır biri hep bulur (kendini alemin lideri sanır) ama aç gezer,, diğeride buldum ama çıkaramadım sihir çarptı der,,

ben bulduğumdan vazgeçmem vazgeçen defineci değildir ben zehir nedeni ile tünelden geri çıktım ama bırakmadım peşini.

zehir oldu sihir gölgem oldu cin yalanın sonu oldu mal kaydı


benim düşüncemdir isteyen istediği tarafını alır isteyen hiç almaz o size kalmış

Cinler vardır Kur'ani kerimde yüce Allah ..Biz insanları ve cinleri bize ibadet etsinler diye yarattık... emrini vermiştir selametle kalın hayırlı iftarlar..
Sitemizde Tarihi eser alım satımı yapılmamaktadır... Eser resimleri yayınlanmamaktadır...
Bulduğunuz emareleri bağlı olduğunuz Müze müdürlüklerine teslim ediniz.. Tarihi eser kaçakçılarından uzak durunuz kesinlikle internet ortamında sizleri suça teşvik edenlerden uzak durunuz.

Kullanıcı avatarı
16atmaca53
PROFESYONEL
PROFESYONEL
Mesajlar: 130
Kayıt: 15 Ağu 2009, 16:57

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen 16atmaca53 » 05 Eyl 2009, 23:57

arkadaşlar bır arkadaşin başindan gecen olay bır yerde kazı yapıyorlar ilk gun bışey yok ıkıncı gun bır kapak taşi buldular ve bır vesvese cıktı kımse kazmıyor bırı ben cok kazdım sen kaz otekı hadı bende kazdığinı boşatıyordum onlar kassın vesayre vesayre gecenın 3 arkadaş yemın edıyor tılkı yanıma geldı ekmek verdım ona 5 kışiydıler herkes bır kenara oturdu kımse kazmıyor onları almayada arac sabah gelecektı sabah 8 kadar oturduk hıc kımse kazmayı elıne almadı aynı ekıbde olan başka bır arkadaş aynısını anlattı benım duşuncem bunu cınler yapmış olabılır bır vesveseyle kazı olmasını engelledırler herhangı bır fızıksel veya gorsel olarak bışey gormemişler saygılar
Herkes kaşık yapar ama sapını ortaya getiremez

Kullanıcı avatarı
16atmaca53
PROFESYONEL
PROFESYONEL
Mesajlar: 130
Kayıt: 15 Ağu 2009, 16:57

Re: DOĞA ÜSTÜ VARLIKLAR

Okunmamış mesaj gönderen 16atmaca53 » 06 Eyl 2009, 00:14

serhat usdat bır arkadaşimın kardeşine cınler muhatab olıyor(cın capması gıbı bırşey)arkadaş anlatıyor iki saat cınle konuştum karşimdakı kardeşimde başka bırıyle konuşuyom dedı bır suru soru sormuş enson benım defıneyle oğlaştığımı bıldıği icin (o sıra bıyerı ıncelıyordum) benım gıttığım yerde bışey olup olmadığinı sormuş cin ben onu tanımıyorum demış oda ya buyakınlarda bıyer yokmu demış bır yer soyle bana demış cın de bıyer soylemış soyledıği yerı arkadaş ıyı bılıyor benı arada bır goruşelım dedı durumu anlattı bende atıyor kardeş ınanma ben ınanmam dedım ne olursun bır bakalım dedı ıyı bende osıra bır ozel yapım yer altı resmı ceken bır makına vardı gıttık bırazda korku evlerın yanı artı bırıncı derecede sıte alanı yerı gosterdı burdan bır adım ılerı ve bır adım solda dedı ŞİMDI SIKI DURUM şahsen o resmı ben cekmeseydım ınanmazdım dedıği yerın tam altında cıktı kazma şansın yok resmı kazı cıkarmak ımkansız olaylar bır ara karışmıştı tum bırıkımımı resımlerı yok ettım eğer olsaydı resmı ınanın yuklerdım saygılar
Herkes kaşık yapar ama sapını ortaya getiremez

Cevapla

“SERBEST KÜRSÜ” sayfasına dön