AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Bu Forumda Arazide Çektiğimiz ve Çözemediğimiz Define İşaretlerini Yayınlayarak Üye ve Yönetici Arkadaşların Görüşlerine Sunabilirsiniz...

Moderatörler: SeRHaT21, OzaN, MaTRaX, MustanG, SEYRANİ

TARAYICI
DefinemORG'cu
DefinemORG'cu
Mesajlar: 107
Kayıt: 10 Eyl 2009, 23:11

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen TARAYICI » 30 Ağu 2010, 03:03

BENDE TŞK EDERİM SENDE VAR BIR BILGI BENDE VAR BIR BILGI IKIMIZDE DE OLDU IKI BILGI BEN EWİ SATIN ALIRIM İSTERSEN :D

Kullanıcı avatarı
CJ2609
Mesajlar: 962
Kayıt: 25 Haz 2009, 16:20
Konum: Eskisehir & Aydin

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen CJ2609 » 31 Ağu 2010, 02:12

edward hocam kendi tarzı ile espritüel bir şekilde güzel noktalara değinmiş...
kulak ver kardeş hocaya...es geçme!! bahsettiği işaretler için göz gezdir...


kolay gelsin...
herkeze saygılar...
xxxcjxxx

anıl
Mesajlar: 2
Kayıt: 31 Ağu 2010, 16:16

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen anıl » 31 Ağu 2010, 16:26

TARAYICI yazdı:as şimdi ilk olarak yapıcan burdan boş cıkmıcan ewın içinde de kara civi var yanı ilk zemın yerde yada vardı ıkı veya üç para olduğunu mujdesi de olduğunu düşünüyorum içerdıkı fırın dışardakı kuyu ikinci ihtimal ewde cihaz şart yakın olsak geliriz aslında tespit için bu tip ewlerde ahır olur benım görduğum ılk girişte merdıven içerde merdıven veya girişte merdıven olur üçüncü basamak farklıdır weya ona denk getiriler illakı bı faklılık olur ewin dışında da araştırma yapmak lazım ama senın destek alıcağın şey iyi bı dedektör iyibi cihaz lazım kardeş 4 metrede çakıl cıktı su da ekstra oldu şimdi anlattığım ewde dere kumu bu cevrende bula bılırsen makına haber ver bulamassan yardımcı oluruz kolay gelsin daha ayrıntıya girersek kafan karışır ilk bır yerden başla senın msjlarını takıp edicem
ustam merhabalar uzun süredir dışarıdan takip ediyordum fakat böyle bir konu görünce dayanamadım çünkü benimde başımda böyle bir olay var ama ne yapacağımı bilemiyorum şaşırdım kaldım sizin gibi ustaların yardımına hitiyacımız var bu gibi konularda baya bir bilgi birikiminiz var gördüğüm kadarıyla lütfen yardım edin

TARAYICI
DefinemORG'cu
DefinemORG'cu
Mesajlar: 107
Kayıt: 10 Eyl 2009, 23:11

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen TARAYICI » 01 Eyl 2010, 00:29

elimzden geldiği kadarıyla yardımcı olurum anıl kardeş gece geliyorum ewe gunduz yokum kardeş zamanım bu nası istersen yada sen yaz ben senın yazılarını okurum

öncül
Mesajlar: 136
Kayıt: 28 Mar 2010, 21:33

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen öncül » 01 Eyl 2010, 19:06

bu çivi bu kadar yorumu hak etmiyo,elimde el degmemiş ermeni evim olsada çivilerini hayrıma dagıtsam.

anıl
Mesajlar: 2
Kayıt: 31 Ağu 2010, 16:16

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen anıl » 01 Eyl 2010, 19:42

TARAYICI yazdı:elimzden geldiği kadarıyla yardımcı olurum anıl kardeş gece geliyorum ewe gunduz yokum kardeş zamanım bu nası istersen yada sen yaz ben senın yazılarını okurum
ustam bizim oturduğumuz ev rumlardan kalma zamanında dedemiz almış ve bizde buradan oldukça şüpheleniyoruz bizimkinler bu işlerle uğraşmamışlar ama nasip olursa sizin yardımlarınızla üstesinden gelecez İnşAllah şu an kullanılmayan fakat ozamanlarda yani aldıklarında ve sonrada uzun süre ahır olarak kullanılmış ve bu ahır'da yine merdiven ler mevcut ne yapmalıyız

TARAYICI
DefinemORG'cu
DefinemORG'cu
Mesajlar: 107
Kayıt: 10 Eyl 2009, 23:11

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen TARAYICI » 02 Eyl 2010, 02:20

slm kardeş anıl merdıven derken ahır yerınden bahsetmış sin üçüncü basamağına denk gelen aşağıya doğru olan yerden yanı üçüncü basamağına denk gelen yere doğru olan yerı kaz bakalım bı yapı cıkacak mı onu bı dene sonra dön bana ben calışma yaptığımda mermer bı kapak cıktı yanlız kazınca görücek sın kardeşim eğer cıkarsa umarım cıkar 2 ye 2 bı mahsen saklama depo gibi tabır edeyım bı yapı cıktı işin aslı boş cıktı bu eğer dolu olsaydı orda farklı bı taş olması lazım dı şimdi benım düşüncem sen fotoları varsa at yada ceke bılır sen o ahır ın her yerını bu para dışarda da bahçeli ise bu ew dışarda da olur sen bı at foto ben daha cok yardım cı olurum çok samımı ermenı arkadaşım da var resmını bana yolla megamed arkadaşımız bıraz cekındı bızden olsun önemli deyil o görse daha çok bılgı alırız hiç olmassa bılgı alırız konu hakkın da ewın her yönunu cek çünkü farklı bır yer vardır muhakkkak demek istediğim senın bakıp ta göremedığın vardır eğer mujde alındıysa ewin duvarından alındıysa da ırılı ufaklı bı para almıştır 18 veya 16 tane tahmınım daha çok ayrıntıya anlatırım sen den bılgı geldıkce sen foto at bız değerlendırırız gercek manada kardeşim

megamed
Mesajlar: 60
Kayıt: 12 Ağu 2010, 13:56

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen megamed » 02 Eyl 2010, 03:02

DJRADIO yazdı:burası mardinin midyat ilçesi olmasın arkadaş
Hayır Mardin'in Midyat ilçesi değil dostum

megamed
Mesajlar: 60
Kayıt: 12 Ağu 2010, 13:56

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen megamed » 02 Eyl 2010, 03:15

TARAYICI yazdı:slm kardeş anıl merdıven derken ahır yerınden bahsetmış sin üçüncü basamağına denk gelen aşağıya doğru olan yerden yanı üçüncü basamağına denk gelen yere doğru olan yerı kaz bakalım bı yapı cıkacak mı onu bı dene sonra dön bana ben calışma yaptığımda mermer bı kapak cıktı yanlız kazınca görücek sın kardeşim eğer cıkarsa umarım cıkar 2 ye 2 bı mahsen saklama depo gibi tabır edeyım bı yapı cıktı işin aslı boş cıktı bu eğer dolu olsaydı orda farklı bı taş olması lazım dı şimdi benım düşüncem sen fotoları varsa at yada ceke bılır sen o ahır ın her yerını bu para dışarda da bahçeli ise bu ew dışarda da olur sen bı at foto ben daha cok yardım cı olurum çok samımı ermenı arkadaşım da var resmını bana yolla megamed arkadaşımız bıraz cekındı bızden olsun önemli deyil o görse daha çok bılgı alırız hiç olmassa bılgı alırız konu hakkın da ewın her yönunu cek çünkü farklı bır yer vardır muhakkkak demek istediğim senın bakıp ta göremedığın vardır eğer mujde alındıysa ewin duvarından alındıysa da ırılı ufaklı bı para almıştır 18 veya 16 tane tahmınım daha çok ayrıntıya anlatırım sen den bılgı geldıkce sen foto at bız değerlendırırız gercek manada kardeşim
S.A
Sevgili dostum. Çekindiğim falan yok açıkçası. Çünkü henüz bir şey yok. Sadece senin gibi ustaların söylediklerini değerlendirerek kafa yoruyorum. Mantık yürütüyorum açıkçası evle ilgili.
Tabiiki benim bu konularda açıkçası pek ne deneyimim nede bilgim var. Hayatımda bir yere tek bir kazma bile vurmadım. anlamıyorum çünkü. Öyle ezberede aranmaz bu iş. Tabiiki önce sorulur yanlış yapıp batmamak için.
Ben iki gündür yoktum. oğlum Üniversiteyi kazanmıştı başka bir ile onun kaydı için gitmiştim

TARAYICI
DefinemORG'cu
DefinemORG'cu
Mesajlar: 107
Kayıt: 10 Eyl 2009, 23:11

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen TARAYICI » 02 Eyl 2010, 03:22

hayırlısı olsun inş kardeş Allah tamamına erdırsın rabbım utandırmasın

megamed
Mesajlar: 60
Kayıt: 12 Ağu 2010, 13:56

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen megamed » 02 Eyl 2010, 03:28

TARAYICI yazdı:hayırlısı olsun inş kardeş Allah tamamına erdırsın rabbım utandırmasın
Sağolasın dostum. Allah her şeyin hayırlısını bize nasip etsin.
Şimdi bizim meseleye gelirsek
BUgün akşam saatlerinde eve uğrayıp bir göz ucuyla kontrol ettim. Evin dış kapısının sağ tarafında sokak tarafında bir çengel var. Taşa gömülmüş. Ben evin içindeki diğer duvara çakılı buna benzer çengellere baktım. Genelde iki taşın arasındaki sıvalı yere çakılmış sanırım rahat çakılsın diye. Ama evin dış kapısının sağ kenarındaki taştaki çengel ise direkt taşın içinde. Sanırım kurşunlada sağlamlaştırmışlar. Benim sıkıntımda her tarafa sıva çekilmiş ve boyanmış onun için kontrollerde sıkıntı çekiyorum dostum.

megamed
Mesajlar: 60
Kayıt: 12 Ağu 2010, 13:56

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen megamed » 02 Eyl 2010, 03:31

şaşmaz yazdı:arkadasım sen 3 üncü çivinin olduğunu söylemiyorsun 3 üncü çivi taşın tam ortasında bu nu nie saklıorsun 2 inciresimde sadece görünüyor bunu uzman olan bilir bu 3 çivinin ölçülüp orta noktasını bulmn lazım resimden anladığım kadar 2 pencerenin arasınla tasın arasında yani ikisinin ortasında 1.5 metre bi kazık çak bir düz tasa denk gelirse sanada kolay gelsin...................................... :kazi:
Selam
3. çivi taşın ortasındamı valla nerde ben görmedim. Şimdi fotoları tekrar bakacağım. Ne diye saklıyayım onuda anlamadım. Ben uzman değilim ve görmeyebilirim bende merak ettim şimdi 3 çivi nerde şimdi diye? ilginç bir yorum

TARAYICI
DefinemORG'cu
DefinemORG'cu
Mesajlar: 107
Kayıt: 10 Eyl 2009, 23:11

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen TARAYICI » 03 Eyl 2010, 02:00

kardeşim bir şey sorucam bu kılıse sana ne kadar yakın mesafe olarak onu bı söylesene bana bu dımıtri amcamlardan bırı senın ewın de kalıyormuş belli sen bana tam mesafeyi söyle 500 metre 10 adım kılse varsa okulu da vardır orda

megamed
Mesajlar: 60
Kayıt: 12 Ağu 2010, 13:56

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen megamed » 03 Eyl 2010, 14:23

TARAYICI yazdı:kardeşim bir şey sorucam bu kılıse sana ne kadar yakın mesafe olarak onu bı söylesene bana bu dımıtri amcamlardan bırı senın ewın de kalıyormuş belli sen bana tam mesafeyi söyle 500 metre 10 adım kılse varsa okulu da vardır orda
Kardeş selamlar
Kilise mesafe olarak bence ancak 500 metre mesafede bulunyor bizim eve. Ancak aynı sokakta değil. bir alt sokakta bulunuyor. Bizim ev ise ana caddeye daha yakın. Yani babamın dediğiyle zamanında zenginler genelde caddelere yakın yerlerde oturabiliyorlarmış. Alt sınıflar ise daha iç kesimlerde kalıyormuş. Esnaf adamın evi caddeye ve işyerine yakın olursa daha iyi olur bencede :) Bu kilisennin 200 metre aşağında ise bir kilise daha var. Bu iki kilisede Ermenilere aitmiş. İki kilisenin ortasındaki sokakta ise bir ilköğretim okulu var. Eski yapı taştan ancak üst katları sonradan betonarme yapılmış.
Zaten sokakta bende hatırlıyorum ilkokul arkadaşlarımızın çoğu Ermeni veya Süryaniydi. Bir sürü Ermeni komşumuz vardı. Benim ilk ustamda Manifaturacı bir Ermeniydi.

Kullanıcı avatarı
KinG
Mesajlar: 164
Kayıt: 16 Eki 2009, 05:13

Re: AVLUDAKİ ÇİVİLİ TAŞIN ANLAMI NEDİR USTALAR

Okunmamış mesaj gönderen KinG » 04 Eyl 2010, 03:41

arkadaşım bunun iki anlamı biri eskiden kapı ve pencereleri acık tutmak için cyapılırdı ip bağlamak amacıyla ikinci anlamı ise tılsım der yanlış anlama ama evde yaşayanlardan birinde manevi bir sorun varmı?
Resim



http://www.definem.org Ana Sayfamızdaki Define İşaretlerimize Yorumlarınızı Bekliyoruz.

Lütfen Facebook Sayfamıza Katılarak ve Arkadaşlarınıza Önererek Destek Veriniz...

http://www.facebook.com/Definem.org

Cevapla

“FOTOĞRAFLI DEFİNE İŞARETLERİ ve YORUMLAR” sayfasına dön