5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Bu Forumda Arazide Çektiğimiz ve Çözemediğimiz Define İşaretlerini Yayınlayarak Üye ve Yönetici Arkadaşların Görüşlerine Sunabilirsiniz...

Moderatörler: SeRHaT21, OzaN, MaTRaX, MustanG, SEYRANİ

vokkos
Mesajlar: 12
Kayıt: 14 Ağu 2010, 19:24

5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen vokkos » 16 Ağu 2010, 21:46

Resim

Arkadaşlar,diğer açtığım konuda (KARE OYMA ) bahsi geçen yerin 1-1,5km uzağında kayalık bir bölgede dikkatimi çekti.. Forumlara baktım,mezar olduğu yönünde genel görüş var. Ancak sizlerin değerli yorumları daha önemli...


Resim

Oyukların 5-6 metre aşağısında.. Doğal oldğunu düşünüyorum ancak yinede görüşlerinize sunuyorum..
..

bursaspor
Mesajlar: 45
Kayıt: 29 Ara 2009, 20:59

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen bursaspor » 16 Ağu 2010, 22:21

dostum benım fıkrım resım cektıgın tarafta arastırma yapman. nasıp neyse o olur. nasıldı o sarkı ......
uzaklarda arama cunku sen ıcımdesın. bunu bı kayanın soyledıgını dusun ve oyle hareket et..... saygılar
------------------------------------

BURSASPOR
GREENCITY---------------------------T E X A S

Kullanıcı avatarı
TigraN
Mesajlar: 606
Kayıt: 11 Oca 2010, 18:47

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen TigraN » 17 Ağu 2010, 09:49

bir veya birkaç mezar bulacağın şey ise birkaç kemik parçası bir gözyaşışı şisesi şansın varsada bir kaç incik boncuk saygılar.
EN KALİTELİ DEDEKTÖR İNSAN BEYNİDİR






http://www.definem.org Ana Sayfamızdaki Define İşaretlerimize Yorumlarınızı Bekliyoruz.

Lütfen Facebook Sayfamıza Katılarak ve Arkadaşlarınıza Önererek Destek Veriniz...

http://www.facebook.com/Definem.org

Kullanıcı avatarı
azad2121
PROFESYONEL
PROFESYONEL
Mesajlar: 265
Kayıt: 22 Haz 2009, 11:14

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen azad2121 » 17 Ağu 2010, 11:26

arkadaş bu oyuklar şimdilik başlangıç noktandır,civarında kuru dere var bu kuru derenin bir tarfında balık sırtı gibi uzunca bir tepelik var.
derenin diğer tarfında ise yayvan (yumurta pişirilen tavanın tersi gibi) şeklinde tepelik var.araştırma yapacağın yer yayvan şeklindeki tepe olmalıdır.
oyukların civarında bir şey bulamzsın,yayvan şeklindeki tepeye çık.değerli veya değersiz mezarlar orada..
Sular Yükselince Balıklar,Karıncaları yerr
Sular Çekilince Karıncalar,Balıkları Yerr.
Hayatımıza Suyun Akışımı? Karar verir..
by A21medli-izsürücü

Kullanıcı avatarı
Hundai
Mesajlar: 1587
Kayıt: 09 Haz 2009, 14:12
Konum: adana-mersin-muğla

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen Hundai » 17 Ağu 2010, 12:26

en fazla 30 metre çevrende hatta aynı kaya altında bile olabilir mezarlar mevcut kardeşim iyi araştır resimle tekrar bakalım

işaretin üzerinde dur ve çevresini resimle alanı incele tümsekleri çöküntüleri mıcır kırıntısı birikmiş yerleri
sabır en büyük erdemdir



Youtube

DJRADIO
Mesajlar: 45
Kayıt: 18 Haz 2010, 18:23

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen DJRADIO » 17 Ağu 2010, 15:36

[quote="azad2121"
derenin diğer tarfında ise yayvan (yumurta pişirilen tavanın tersi gibi) şeklinde tepelik var.araştırma yapacağın yer yayvan şeklindeki tepe olmalıdır.
oyukların civarında bir şey bulamzsın,yayvan şeklindeki tepeye çık.değerli veya değersiz mezarlar orada..[/quote]
slm arkadaş (yumurta pişirilen tavanın tersi gibi) yazdıgında aklıma buyuklerimin anlattıgı bir hikaye geldi:eskiden bir şahıs dagları gezerken tava şeklinde bir tepe bulmuş. ama o tepede bir tuhaflık oldugunu hissetmiş bunu kendi biraderlerine anlatmış ve bir kaçgün sonrada o tuhaf buldugu tepeye gitmişler tabii hazırlıklı kazma,kürek v.sbaşlamışlar kazmaya ama ne görsünler tava şeklindeki tepe meger gerçek bir tavaymış.ama altından yapma başlamışlar tavayı çıkarmaya ama bir türlü çıkmamış.Ama baya büyük birşeymiş.akıllartına tavanın kenar kısımlarıonı çıkarmaya başlamışlar birde ne görsünmler tava çökmüş bir magara çıkmış ortaya içi altın dolu bu olay mardinde yaşanmış AMA DOĞRU AMA YALAN BENDE ONLARIN YALANCISIYIM .TŞKLER

vokkos
Mesajlar: 12
Kayıt: 14 Ağu 2010, 19:24

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen vokkos » 17 Ağu 2010, 21:20

Yorumlar için teşekkür ederim.Hafta sonu gideceğim tekrar. DAha detaylı araştırma ile detaylı fotolar çekerim..Peşini bırakmak yok,buradalardan bişey bulana kadar başınızı ağrıtacağa benziyorum ben .)

TARAYICI
DefinemORG'cu
DefinemORG'cu
Mesajlar: 107
Kayıt: 10 Eyl 2009, 23:11

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen TARAYICI » 27 Ağu 2010, 21:59

slm kardeş buluduğun bulgu alie put u yanı aile mezarı çok değerli de deyil ama uğraşırsan kısa gunun kar ı cıkar kolay gelsin

Okan
Mesajlar: 909
Kayıt: 29 May 2009, 22:52

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen Okan » 27 Ağu 2010, 22:35

Hundai yazdı:en fazla 30 metre çevrende hatta aynı kaya altında bile olabilir mezarlar mevcut kardeşim iyi araştır resimle tekrar bakalım

işaretin üzerinde dur ve çevresini resimle alanı incele tümsekleri çöküntüleri mıcır kırıntısı birikmiş yerleri
ilaveten 2 ci resmin doğal olduğunu düşündüğün bir daha bakarmısın oyma böyle bulgu görecekmisin
OrTAmıN bİtTİği YeRDe BiZ BaşlARIz TarZImıZ içİN ÖlüR ŞekLİmİZ İçiN YaŞArıZ..



öncül
Mesajlar: 136
Kayıt: 28 Mar 2010, 21:33

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen öncül » 28 Ağu 2010, 01:30

Resim
ok yönünde dogal olmayan bir yıgma yada tepe üstü yıgma varmı acaba.

TARAYICI
DefinemORG'cu
DefinemORG'cu
Mesajlar: 107
Kayıt: 10 Eyl 2009, 23:11

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen TARAYICI » 01 Eyl 2010, 02:30

http://yfrog.com/5nyapraklj
Resim

Uploaded with ImageShack.us
SLM KARDEŞ BU BIR YAPRAK İLK ÖNCE ONU SÖYLEYEYIM BU GÖÇEBE MEZARLIĞI YANI BOŞ MEZARLAR ŞİMDİ SANA SÖYLUCEM ŞEY İLK ÖNCE BU YAKLINLARDA AKARSU DERE CAĞLAYAN SU İLE İLGİLİ ÇEŞME VARMI ONU BURAYA YAZ BU BOŞA ZAMAN KAYBI KOLAY GELSİN

KRAL57
Mesajlar: 1
Kayıt: 01 Eyl 2010, 23:24

Re: 5 ADET YUVARLAK OYUK VE AAĞAÇ ( BENZİYOR)

Okunmamış mesaj gönderen KRAL57 » 01 Eyl 2010, 23:45

KARDES RESİM AZ ÇEVRE FOTOSU EKSİK DETAYLI BILGI YOK SADECE ATMISSIN SADECE ISARETI GOSTEREN RESMI DIYORSUNKI NE OLABILIR YARDIM DIYORSUN.BENCE BOYLE HICBIR SONUC ALAMASSIN BOŞA KAFA YORUP ÇALISIRSIN YAZIK...BENİM FİKRİM BU TABİİ BİRŞEYLER BULMAK İSTEMİYORSAN.OZAMANDA BİZLERİ OYALAMA DERİM. ŞUDA VAR EĞER SADE GÖRÜNEN 2 RESME YORUM YAPIB ŞURAYA BAK MAL ORDA BURDA DENİLİYORSA HARBİDEN SÜPERSİNİZ GÜNLÜK MAL ALINIR O ARKADAŞLARLA ARKEOLOKLAR HALT YEMİŞ..İYİ YORUM ALMAK İSTENİYORSA SİTEDEKİ ÜSTATLARDAN.... BENCE HERKEZ ÜSTÜNE DÜŞENİ YAPACAK DÜZGÜN FOTOLAR ATIP KİŞİLERİ YORMADAN VE NET YORUM İÇİN ŞUDA VAR NEDEN YORUM BUKADAR DİYEDE SİTEMKAR OLUNUYOR VE İSTEDİĞİNİ ALAMIYOR ARKADAŞLAR,İŞTE BUNDAN DOLAYI,O ZAMAN ÜSTATLARDA RAHAT BİRŞEKİLDE BİZLERE NET CEVAPLAR VERİR HERKEZ MUTLU OLUR..SAYGILARIMLA EGER SİZLERİ ÜZECEK CÜMLE KURDUYSAM ÖZÜR DİLERİM..HERŞEY BU SİTEDE BİZLERİN FAYDASINA HAZIRLANMIŞ...TŞK EDERİM.

Cevapla

“FOTOĞRAFLI DEFİNE İŞARETLERİ ve YORUMLAR” sayfasına dön